Data-Driven Storytelling
การเล่าเรื่องที่ขับเคลื่อนด้วยข้อมูล
Data-driven storytelling has never been more important. It builds trust, loyalty, and authority – not to mention leads and sales.
Together with our PR team, we examine brands’ owned data and work with third-party research companies to create newsworthy assets for clients. Our content team will then analyse the data, suggest a narrative, write the entire report, and even reverse engineer desired outcomes. Finally, our in-house design team will add their creative touch and produce a great-looking report.
How we do it:
วิธีการทำงานของเรา
Kickoff meeting
To align on objectives of your data-led report, whitepaper or playbookเพื่อวางกลยุทธ์ให้สอดคล้องกับวัตถุประสงค์ของผลการรายงานสมุดปกขาว (Whitepaper) หรือ Playbook ของคุณ
Messaging deep-dive
To identify the most newsworthy themes and angles to advance your business goalsเจาะลึกข้อความสำคัญที่ต้องการสื่อสาร ระบุธีมและประเด็นที่น่าสนใจที่สุดเพื่อพัฒนาเป้าหมายทางธุรกิจของคุณ
Data examination
Working with your in-house data team or a third-party research agency to pull together the most relevant dataตรวจสอบข้อมูล ทำงานร่วมกับทีมข้อมูลภายในของคุณหรือเอเจนซี่ที่เชี่ยวชาญทางด้านข้อมูลและการวิจัยนอกหน่วยงาน เพื่อรวบรวมข้อมูลที่เกี่ยวข้องมากที่สุดมารวมกันไว้ด้วยกัน
Get to work writing
Using data-backed insights to craft and design content that resonates with your target audienceเริ่มงานเขียนนำข้อมูลเชิงลึกที่ได้มาไปใช้ในการร่างและออกแบบคอนเทนต์ที่โดนใจกลุ่มเป้าหมายของคุณด้วยกัน
Get the word out
Working with our PR colleagues to relentlessly pursue coverage and help you achieve your business goalsเผยแพร่ทำงานร่วมกับทีมประชาสัมพันธ์ของเราในการเผยแพร่และติดตามผล เพื่อให้แต่ละการดำเนินงานของคุณประสบความสำเร็จในเชิงธุรกิจอย่างสูงสุด
How we do it:
Whitepapers
Ebooks and playbooks
Blogs and bylines
Newsletters
Infographics
Presentations
Brochures
Social media copy
Data-Driven Storytelling
Data-driven storytelling has never been more important. It builds trust, loyalty, and authority – not to mention leads and sales.
Together with our PR team, we examine brands’ owned data and work with third-party research companies to create newsworthy assets for clients. Our content team will then analyse the data, suggest a narrative, write the entire report, and even reverse engineer desired outcomes. Finally, our in-house design team will add their creative touch and produce a great-looking report.
How we do it:
Kickoff meeting
To align on objectives of your data-led report, whitepaper or playbookเพื่อวางกลยุทธ์ให้สอดคล้องกับวัตถุประสงค์ของผลการรายงานสมุดปกขาว (Whitepaper) หรือ Playbook ของคุณ
Messaging deep-dive
To identify the most newsworthy themes and angles to advance your business goalsเจาะลึกข้อความสำคัญที่ต้องการสื่อสาร ระบุธีมและประเด็นที่น่าสนใจที่สุดเพื่อพัฒนาเป้าหมายทางธุรกิจของคุณ
Data examination
Working with your in-house data team or a third-party research agency to pull together the most relevant dataตรวจสอบข้อมูล ทำงานร่วมกับทีมข้อมูลภายในของคุณหรือเอเจนซี่ที่เชี่ยวชาญทางด้านข้อมูลและการวิจัยนอกหน่วยงาน เพื่อรวบรวมข้อมูลที่เกี่ยวข้องมากที่สุดมารวมกันไว้ด้วยกัน
Get to work writing
Using data-backed insights to craft and design content that resonates with your target audienceเริ่มงานเขียนนำข้อมูลเชิงลึกที่ได้มาไปใช้ในการร่างและออกแบบคอนเทนต์ที่โดนใจกลุ่มเป้าหมายของคุณ
Get the word out
Working with our PR colleagues to relentlessly pursue coverage and help you achieve your business goalsเผยแพร่ทำงานร่วมกับทีมประชาสัมพันธ์ของเราในการเผยแพร่และติดตามผล เพื่อให้แต่ละการดำเนินงานของคุณประสบความสำเร็จในเชิงธุรกิจอย่างสูงสุด